Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 20, 2009

overload

jupps. det är precis det min hjärna är... kan inte tänka ordentligt. Jag glömmer saker folk sagt till mig 2 min tidigare, Jag är helt ofokuserad när någon pratar med mig. Jag orkar inte laga mat.

Däremot har jag orkat tränat och jag har orkat träffa folk. Gosat med mina kissar med såklart. men det är inget jag behöver ta tag i för att göra...

Att jag har träffat folk beror nog på att jag verkligen inte vill sitta hemma. Jag smet till Marie idag o fick toast.

Träffade Tobbe en stund på dagen... Han skulle prata med "gubbarna" i församlingen idag sa han. (oki, han sa inte gubbarna, utan d e jag som säger det, jag vet nämligen inte vad dom skall kallas annars. Någon som vet?)
Jag hoppas verkligen att dom kommer till sans. Man kan inte styra någon annans liv sådär! Kom till insikt, snälla?!

Är jag verkligen en ond människa? Hur kan Människor som aldrig har träffat mig, påstå att jag är dålig för någon annan?

Jag har ställt upp för Tobias till 100% det här året. När han har mått dåligt, när han har haft dåligt med mat, han har ju haft nyckel hit så han har kunnat komma och gå som han vill. Jag har funnits hemma i bakgrunden hela tiden när han har gått på möten och åkt på Sammis och allt... Ställt upp för honom... Hur kan då JAG bli roten till det onda??

Kan ngn som är insatt förklara det för mig???

Jag e helt oförstående o fullkomligt överkörd känns det som.... Platt fall Erika...

Hoppas dom kommer till sans ikväll.. För även om han säger att han inte vet hur han kommer göra, så väljer man oftast sin närmsta familj i första hand.......

Trots att jag hoppats att jag en dag skulle vara hans familj med....

Nåja, som jag sa. Overload i skallen. Orkar inte fokusera på hur jag skriver.....

Snart sova. Upp 5 imorgon IGEN....

-----------------------------------------
ett litet tillägg.

Me LÖW Tobias.

Och ME LÖW alla mina goa tjejjer därute!

Och Me LÖW dom 2 killarna som finns där o stöttar med.

Och Me LÖW min Familj

Och Me LÖW snissarna (alla 3, Simba, Mizuki och Sano)
---------------------------------------------

Helt apropå ingenting. Vilken underbar gos kisse Sano kan vara. Helt underbart söt. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

-kramas- tänk på dej själv i första hand och ta hand om Dej hur du vill ha det och vad du mår bra av! det är allt jag säger;)

Erika sa...

Men så som jag vill ha det är det inte säkert att jag kommer få... Men men... får försöka sträva vidare *kramas*

Anonym sa...

nej det är sant. men då hjälper vi dej att komma vidare på nått jävla vänster-nicka- Du kan alltid få en cosmos i tröst present;P

Ida sa...

Tror att du mår bättre bara du vet hur det faktiskt blir. Lättare att gå vidare, oavsett vad det är för besked. Kan ni fortsätta vara tillsammans kanske ni kan slappna av mer båda två, och kan ni inte fortsätta tillsammans så kan du iaf gå vidare med ditt liv.

PÖSS!

Erika sa...

Marie: tack men cosmos har du sålt nu ju. :)

viadre kommer jag nog, så småningom...

Ida: joo, så är det väl :/
urk...

löw you görls

Anonym sa...

Vad som än händer min kära vän så har jag ett par väl bevingade ord som lyfte mig i den värsta tänkbara situationen som fanns:

Det finns inget som heter slut, varje liten bit av mörker i livet är början på en ny stråle av ljus.

Jag hoppas dock på det allra bästa för er båda två, för jag gillar att se er båda två tillsammans. Jag älskar verkligen att vara på samma ställe som er båda och att umgås med er när tillfälle ges. Ni har mina prayers iaf, bara så ni vet :)

Vi ses snart gummnan.

Kram

//Z

Erika sa...

Zwirre: Känns hopplöst. nu har han börjat ignorera mig också så.....