Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 25, 2009

otrohet

är inte bara fysisk... det verbala man säger till ngn annan klassas även de tsom otrohet. speciellt om det innehåller orden älskar....

Han som sa sig vara så sårad av sitt ex som var otrogen har nu gett mig samma behandling... eller ja, i höstas.... han säger sig vara vän med hennes pojkvän. hur kan man vara det när han sitter och säger/skriver att han älskar henne? Det går inte riktigt ihop...

Tobbe du behöver hjälp... Du har brutit mitt förtroende så jag bröt ditt nyss....
Vilket det är tänker jag inte säga..... Men att du var otrogen mot mig står klart... Det var INTÉ bara hon som flirtade med dig... Jag har sett beviset...

Nu får ni fan se till att vara ärliga mot mig annars lägger jag ut namn.... Enligt er religion kan ni inte dölja ngt för Jehova..... Kanske dags för er att komma ut med det innan jag gör det åt er...


Jag har blivit Djupt sårad. Passar ni er inte så förstör jag för er... Och då gäller det äktenskap...
Vill inte vara en Bitch. Men ger man får man vara beredd på att ta emot med...,

NU till ngt annat! Varit med Emil på gymmet idag! vi körda bara en timme men jag tyckte att det blev intensivt! Jag testade att dra på lite mer på bänkpressen.
Gick bra som tusan tyckte jag :)
Körde lite ben idag också, eftersom jag inte kännt av ngt i benen innan. Imorgon e d träningsvärk som gäller kan jag tala om! Insida lår... Körde nämligen Ja/nej maskinen (sära o knip ;) Jag kommer förhoppningsvis att ta alla vikter på den till sommaren, jag kör bra många fler än hälften redan. ;P Då jävlar grabbar får ni passa er när jag kniper! hahaha!
No Entrance!! ;P
Körde även biceps... PUST! Drog på som tusan tyckte jag själv!! ;P

Men iaf över till ngt helt annat IGEN, känns bättre efter jag sett "beviset". Han är inget att ha om han inte kan hålla sig till en.... :/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog bra terapi att vara lite av en bitch ibland ;)

Erika sa...

Alldeles säkert... Men det är inget jag tycker om att vara :/