Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 11, 2009

långledig

japps... långledig igen... skönt som tusan. har varit lite halv dåligt med material på jobbet...

Bara under helgen har jag lyckats med två rätt intressanta saker... först o främst lyckades jag vicka en halv pall så att den låg rätt upp å ner med hjullastaren. ;P Den var dessutom fylld med småkronor... lyckligtvis höll packningen vi gjort så att bara några enstraka av dom 150kronorna ramlade ur. ;P (nu menar jag inte EN kronor utan BORRkronor ;)

För det andra lyckades jag göra samma sak med en knippa med dimension 51mm/stång, i denna knippa ligger det ca 23 stänger vilka ALLA är 3,7 meter långa... jippie.. hehe dom ligger som tur är i häckar, vilka blev böjda in under stängerna så att stängerna inte rullade åt höger och vänster. ;P Det var bara att lyfta upp knippan igen. hämta 2 EXTRA häckar o sänka ner stängerna i dessa. ;P och banda om... haha... Emma o Lena var lite halv galna på mig... MEn riktarna fick sig nog ett gott skratt... haha

Har hänt annat drygt på jobbet med hahaha, men de torkar jag inte ta nu... Nu ska jag fortsätta med det som är kvar av min födelsedag. :) dvs 2 h till.... äta matlåda! mums.. :)

Har hänt massa annat under veckan/helgen med, men det är inget jag tänker gå in på här...

Irri iaf.... Oh Well... Inte på Pälsk iaf. D e bra...

Nu e mamma i Egypten med Johnny, Anna och Marcus... fusk... jag fundear på att ta en sista minuten själv, närmsta långledigheten efter bonusen... Tvivlar väl på att de tkomemr bli av. Men kan ju drömma iaf...

Imorgon har jag lovat att gå ut o gå med Lena på Morgonen............ Efter det infinna mig på Arena för ett pass axlar o bröst...... hur nu detta ska gå. ;P Mitt kylskåp och skafferi skall även det tömmas.... det jag inte ska ha kvar skickas hem till tobbsons skafferi ;P saker som tex chokladsås..... wienerbröd med mormroshosta, annat göttigöttgött ;P

nu äta lite sedan blir det nog sängen för mig...

just ja... mormor var så söt idag. Hon ringde och grattade mig. Sedan bad on mig att komma förbi där efter jobbet, så jag drog dit, fick sockerkaka med fruktsallad och grädde samt kaffe. MUMS!!! älskar mormors socker kaka... :) Fick även en liten födelsedagspresent i form av 500:- av henne, + att mamma bett henne köpa två presentkort på blomsterprakt åt mig... så sööött. :) Lövar er!!

over and out!

Inga kommentarer: