Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 24, 2009

kidnappad

ut till Sörbo idag...

Var skönt som tusan. bjuden på mat och trevligt sällskap med lunch.

Fick prata lite med Birgit... Var superskönt... Hon är Så go!

Hon kunde ju berätta lite om tidigare händelser och sådant, typ barndom mm. Säger inte mer än så.

Men det är mkt från barndomen som formar en till det man är idag.

Tror aldrig jag mött en osäkrare person än Tobbe... Tror du behöver hjälp, av ngn som kan förstå dig... För just nu tror jag inte att du förstår dig själv ens....

Det är över mellan han och mig nu iaf. Jag tänker inte lägga mig i det där nå mer.
Han har visat hur han vill ha det. Då tänker jag inte ens försöka nå mer.

Dessutom har jag fått reda på saker som visar hur tydligt han ljuger för mig....

Varför ska jag vara tillsammans med någon som inte kan vara ärlig mot mig...

Nu skall jag återgå till att ändra mina relations statusar på dom ställen jag besöker på nätet.
Sedan skall vi fixa mat här ute hos Ida och Emil.

Vill någon ha tag i mig finns jag på Ida eller Emils mobil.

BajBaj

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen!!
Jag hoppas bara du känner att du mår ok. Kanske var till det bästa trots allt efter det du fått veta...? Jag finns här för dig om du behöver =)
Men min telefon fungerar inte just nu .. Ska försöka fixa.
Ses i veckan?? *kramar om massor tillbaka*

Anonym sa...

*nickar*
Min mamma är bra ibland. ^^ Hon brukar förstå på ett annat vis än vad andra gör. Och hon vet trots allt vad hon pratar om. :)
*kramas*

Erika sa...

Jojj: ja, hon är bäst! :)

Louise: vad har du för dig på söndag???