Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 25, 2008

juldagen...

Satt o snackade lite med GitZ igår. Känns bra att bara ösa ur sig... Även om han satt hemma o var halvfull på whiskey. ;P Internet är BRA.

Mamma o Johnny var precis här o åt "frukost", janssons o köttbullar ;P Vi tittade på första Ensam Hemma filmen. Johhny hade inte sett den. Fy tusan vad han garvade! :P Tror han var Liite bakis idag, även om dom säger att dom börjar bli förkylda. haha

Tobbe skulle höra av sig idag... Får se om han gör det.

Nu ska jag äta.... potatisgratäng köttbullar o prinskorv. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

-tok kraama om- din jul låter verkligen inte kul=( hoppas tobbe lär sej att respektera ditt liv oxå så som du gör med hans. har man olika tradionter och tro måste man mötas på halva vägen om det ska funka! -mera kraamar-

Erika sa...

Nä, den var inteså jätte roligt. visst mys med familjen är jätte skönt. men det där var ju underliggande hela kvällen... inge skoj...

Ja... respekt är viktigt... tyvärr börjar min försvinna gentemot honom...

Tack för dina kramar söt. *kramas*