Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 19, 2008

att dela med sig...

Tobbe kommer inte vara med här på onsdag, eftersom han tycker att det känns konstigt... det kan jag iofs förstå...

som om jag INTE tycker att det e konstigt med möten 3ggr i veckan lixom..... men jag har accepterat det... Hade han bett mig följa med honom på ngt som har med hans tro/liv att göra hade jag lätt gjort det


Men nu ---> No more..... Jag kommer inte dela med mig av en enda sak till i mitt liv förrän du börjar dela med dig av ditt.....


Vägrar...... Trött på det här... nu drar jag till Ida o kramas....

Inga kommentarer: