Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 04, 2008

Jobbat

Första natten! var väl helt oki faktiskt. Men drygt med hostan....

Igår fick jag en liten kusin! Min morbror Leif och hans tjej Jenny som klämt ur sig en liten flicka som dom tydligen ska döpa till IDa Cecilia :P Rooooligt!

Nu så sitter vi o väntar på att mr Björ och Katja ska klämma ur sin lilla bäbis med. :) ÄNNU MER roligt! :) Det börjar dra ihop sig. :P

Sen nästa år så får min bror en bäbis i början på Maj, och en av mina bästa vänner får en liten i slutet på April :)massa smått juh. :)

Nu ska jag försöka dra mig till lönekontoret. Måste lämna in sjukintyg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det börjar dra ihop sig nu...kom ut bebis!!!! :)

Anonym sa...

Åh, grattis! Erika har blivit moster - Igen! :D Ja det e en massa bäsisar på G, va sött!

hoppas att du mår bättre nu gumman!
Kramar

Erika sa...

Katja: Jag håller med Nuuuuu! :)

Nääää, jag fick en kusiin juh. :P
MEn skitsamma bäbisar iaf!!! LOOLIGT! :)

Jo jag mår lite bättre, men hostan håller i sig. riktigt jobbigt. :/