Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 16, 2008

Långledighet

har härmed infunnit sig... Såååå skönt kan jag tala om!

Nästa vecka juuul! :) Mysigt! På onsdag kommer mamma med familj ner från Rättvik och så kommer mormor över hit då med, lite julmiddag, lite presenter och bara umgås.
Leif blir inte med i år, eftersom han har fått sig en liten tös. Ida-Cecilia, sååå fin liten tjej. :)

Tobbe kommer förmodligen vara med. Även om han inte firar Jul så är det en viktig högtid för mig. Skall jag respektera hans tro, så måste han respektera dom högtider jag har.
Both ways you know! :P

Annars kommer det aldrig att fungilera! That´s a fact. :)

Till ngt annat. Fick fet Magpaj igår, heeemskt! frossa o magkramper om vartannat. åt nog en eller annan knäck eller pepparkaka för mkt hos Ida igår. Till råga på allt åt vi panerad rödspättafilé med egenhändigt gjort mos och remouladsås till middag här hemma. :P Magen min feting kapsejsade! Känner av det idag med, men inte alls som igår. Tack o lov!

Nu har jag precis tittat på Madagascar 2, den funkade :) Tyvärr lite dålig kvalitet.
Jag har även ätit moset från igår + köttbullar och lite gräddsås MUMS.
Nu blir det att slänga sig i soffan (som vanligt) och titta på ngn mer film! Tobbe ska dra på möte kl 19, men han skulle komma hit efter det. nice.

Sano kissade på ett täcke som jag hade inne i datarummet idag. Jag bidde inte så glad. Tror att han är obstinat tonåring... ;( Tobbson säger att han aldrig gjort ngt sådant hemma, men här gör han det lite titt som tätt.... Tror att det kan ha med Simba o göra. Hoppas det blir bättre när Tobbe har kastrerat honom. Vill ju att det ska funka att ha Sano här så mkt som möjligt!

Jag vet att min lillsmissa inte har bajsat i badkaret något mer iaf sedan hon blev kastrerad. :P
Det är ju alltid ngt! Däremot säger dom att katter kan bli lugnare av kastrering... My ASS säger jag!! Hon är ju helt VILD! Tror hon saknade Sano lite idag när Tobbe tog hem honom. Hon gick runt o nosade o jamade lite. lilltjejjen min.

Jaja, nu blir det slappa o gosa med Mizuki.... hon slängde sig tvärs över mitt tangentbord precis.... dvs hon vill ha Uppmärksamhet!! ;P

Åver än aot

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fungilera:

Enligt Zwirrska akademins ordlista:

:Att odla kroppssvamp mellan knäna, uppkommer oftast i samband vid tillfällig kontakt med tektylerade föremål. Botas lättast med oerhörda mängder sprit.

Just FYI k? :)

//Z

Anonym sa...

Hej gumman!
Jag har jobbat måndag t onsdag, men vi kanske kan ses imorgon eller nåt?

*kramis* =)

Erika sa...

El Ztefano: du ska då alltid lyckas hitta den rätta betydelseb för mina ord. ;(

Men enorma mängder med sprit går ju att lösa på Lördag! Eller hur? ;P Du e väl på då? (annars får du smisk! .... Av typ roger eller ngn annan stor stark) ;P

Louise: -Imorgon kväll kanske? åker till västerås med Marie under dagen. :) Kvälls mys låter väl helt oki elleR? =)
*KRAMAS*