Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 22, 2008

gris

trött.... gick hem 11.30 från jobbet idag. känns ok att kompa dagarna före jul faktiskt. :) däermot har jag blivit trött nu.... Var pigg när jag slutade, men nu faller tröttheten över mig... ska vila en liten stund nu...
Sedan blir det gasa ut till Ida o Emil en sväng. Han ska hjälpa mig att byta lampa på bilen... *ejikan har tummen mitt i handeeen*

:)

Tack o bock för att ni två finns i mitt liv. Skulle haft en sååå jobbig höst utan er två... *kramas på dom*

vila......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ejiiika vi borde mellandags rea shoppa i västerås-nicka bestämt- Eller jooobbar du?

Ida sa...

Nemas problemas darling :) same to you :)

Vi skulle också mellandagsreashoppa. Don't forget that :P

Erika sa...

hehehe

vi får väl helt enkelt åka alla 3 o mellandagsreashoppa. :P

För jag lär ju bara ha råd att ta en sväng. And that´s a fact!
:P

Ida sa...

Mmm, får se hur det är efter idag. Det blidde liiiite dyrt. Hade gjort av med 1400 innan vi ens hade tagit oss ut ur Fagersta -.- Pengarna rusade iväg idag om man säger så :P