Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 02, 2008

katt kastrering

utförd! Numera kan Mizuki inte få några bäbis snissar! Blir bra det, då vi kan ta hit Sano om några dagar. :)

Det stod ju på ett papper jag fick med hem att hon ska ligga i ett mörkt rum o vila, men inte fan ville hon det... vi var tvungna att stänga in henne en liten stund så hon fick lite ensamhet iaf. Annars så vill hon ligga i knät eller smyga runt och busa.

Just nu ligger hon brevid Simba i sängen och leker med hans svans. :P
hahaha SIMBAsSÄNG! ;P Nu har Erika fyllt sin kvot av humor för resten av året. ;P

Nu blir det ta det lugnt. Titta på klart på Quantum of Solace är det tänkt.
Jag e fortfarande hemma........... drygt. Måste ringa läkarstationen imorgon så jag får ngt mot min hosta, det funkar inte att gå med den nå mer. Får dålig sömn och så fort jag får en hostattack blir jag helt utmattad... Funkar inte riktigt, ALLS!

Nu återgå till min lille Tobias som sitter här o börjar bli sjuker han med. Stackarn! Jag har ju alltid fått höra hur det är när män e sjuka. ;) Tydligen jämför dom det med o föda barn. xD

nu film! *kraams*

Inga kommentarer: