Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 19, 2008

shopping

Var i vås igår... oh my goood... lyckades handla för 1000:- på new Yorker... Gaah....

Men nya skor, en ny vinter jacka, en ny döskalle top :P och en ny munkjacka.. :P Så det var ju eg inte så groteskt dyrt med tanke på vinterjackor som eg är svindyra. :)

Blev en del handlat på IKEA med. bara basic grejer... *harkel* eller ngt.... :P

Blev två st t-shirtar handlade åt tobbson med. 50:- för två st. skit bra basic t-shirtar....

handlade lite basic (märk väl att detta ordet är genomgående för dagen) julmat på Ica MAXI. + att jag fick inhandlat nötter till mitt framtida julgodis projekt. :P

Idag handlade jag cocos och lite mer nötter. Så imorgon blir det till att smälta nougat o choklad o gör mums mums grejer till jul! :)

ska nog göra cocos toppar MED. *yummie*

oh well... Nu ska jag smita ut till Ida och Emil faktiskt... Spelkväll i hope.

kramas lite med Ida som jag skrev i föregående inlägg.

kramisar på er.

Inga kommentarer: