Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 21, 2008

hej o hå. Igår var det fest! var hemma hos en vän till mig och festade som tusan. spelade fylleringen.. mkt farligt spel ;P Tobbson var också med. Trots att han bara kände Zwirre så funkade det bra i slutändan :)

Vi var där redan vid 16, så det blev några timmars alkohol intag. :P Dock så slutade jag att dricka tidigt, mestadels för att vara pigg idag och för att slippa spy under natten. Min mage är inte alltid så skonsam mot mig nämligen. ;)

oh well, nu blir det lite chips till frukost, en film att kika på. Sen ska jag trakka Ida lite :)
Måste nämligen göra julgodiset idag om jag ska hinna med det innan jul. Ska låna lite grejer av Ida för att underlätta choklad och Nougat smältningen :)

nu blir detiaf den där filmen. Hade varit gott med en Red Bull., men dom blev kvar hos L igår. :)

Inga kommentarer: