Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 29, 2008

hemma

från jobb... igen.... Imorgon ska jag ringa lassarusket... IGEN....

Måste få ngt mot hostan.

Jag vill vara frisk v5 när jag ska få börja köra nya målningsanläggningen... då vill jag INTE vara sjuk... så alla preparat som hjälper vill jag ha NUUU TACK! :P

Jag blir alltid så uttråkad av att ligga hemma. Bara film film film. Men vet att jag inte orkar göra ngt heller... vilket iofs suger då jag hade velat handla ngt på mellandags rean! :(
Nåja, jag får väl nöja mig med att snoka runt på nätet efter mellandagsrea grejer. funkar väl det med i guess. :)

Har nyss tittat på pineapple express, den var väl sådär... Jag är inte SÅ förtjust i den sortens komedi... Men bra tidsfördriv om inte annat..

Ska försöka vila mig en liten stund nu.....
Är lite sällskapssjuk... Men alla har fullt upp med sitt... + Att jag eg inte vill smitta ngn, så bäst att ni håller er undan! :P

Nu blir det nog mer film... Eller ngn serie...
Tobbson, hoppas d e lugnt om jag kollar på ngt som vi följer tillsammans? Finns knappt nå bra serier nämlich.... :P

Over and aout! :)

Inga kommentarer: