Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 27, 2008

då var det kört igen

Efter en gårdag med kräk och magpaj så sitter jag nu här med feber och förkylning... Känns ju skitbra.... inte.... ;(
Får jag aldrig bli frisk? Vill bli bra NU!

Ska ut o jobba natt imorgon.... jippie... hoppas jag e frisk, för det känns som att jag inte kan sjukskriva mig igen.... fatta vilka pengar jag går miste om. :(
Hade ju tur den här månaden som fick bonus på lönen...

Nåja... Det löser sig väl i Guess... Måste försöka sova någon timme till. sedan ta mig upp o försöka äta ngt.... Gårdagens intag bestod av ramlösa, nyponsoppa och en kvarts macka med en liten skiva ost, 2 kalkonbitar + 2 gurkbitar... MASSOR va. :P

Idag åker Tobias ner till Skåne. Miss you already Love. Ses på Fredag igen hoppas jag.
puss

Nu sängen... Men först måste jag slita ner mina gardiner eftersom en viss kisse pinkade inne....... ;(

Inga kommentarer: