Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 12, 2008

Liten Update...

Förra Lördagen = Julfest med jobbet! Satt hemma hos Lenba o förfestade med lite arbetskamrater! var hur trevligt som helst! :) Gick dock hem från brukshotellet tidigt då nästan alla jag kände hade gått hem eller hade blivit för fulla... (Jag dricker mig typ aldrig full nå mer nuförtiden känns det som, rätt skönt faktiskt)

Att komma hem tidigt var bara. Söndagen bestod nämligen av en resa ner till Götet! :)
Robot kursen var otroligt intressant! Vi fick lära oss grunderna i programmering för deras robotar. Företaget heter Kuka BTW... Hahaha! så det DÄR var INTE ett fult ord! ;P
Sjuk i skallen som jag är i princip ALLTID så hade jag jätte roligt åt det hela vistelsen, vilken i sig varade gram till torsdag efter middag!

I Göteborg bodde vi på Gotia Towers, skitmysigt hotell , Lisebergs stora ingång ligger precis tvärs över vägen! :) Världens bästa frukost buffé, dom hade ALLT. ;P
Under kvällarna strosade vi runt på stan, åt mat, fikade. Vi var inne på Liseberg en kväll. Det var julmarknad och hur mysigt som helst! Jag måstge verkligen ta mig dit någon sommar! Jag som älskar berg o dalbanor o aldrig har varit där! skäms på mig! :)

Nu är jag iaf hemma. Det är såå skönt att få komma hem till Tobias och mina små kissepissar igen. :) (trots att tjejjen total ignorerade mig igår eftersom Sano var här ;)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet.... ska jobba hela helgen! 32h
Jag tror att jag kommer vara helt slut på måndag, då blir det bara slappa faktiskt. har ju varit väldigt intensivt i Göteborg, det ligger kvar i kroppen eftersom jag inte fått ngn vila mellan götet och jobbet...

Oh well.

Nu är den här updaterad, kommer väl att skriva några rader efter helgen. Just nu ska jag bara tugga i mig några brända mandlar och sen spatsera in i sängen. schöönt. :)

Imorgon pizza time på jobbet! Lovely! :P

*KJAAAAM*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl på tiden att du kom t Liseberg! :D Vi tar det i sommar tycker jag!
*kram*

Erika sa...

Louise: Jaaaaa, det vore sååå roligt! :)