Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 02, 2009

Lördag

Dop i Örebro står på schemat.
Ska åka och hämta Louise o Lillan 12.45. Borde ju hinna i tid. Hoppas att det inte är massa köer på vägen ner till Örebro bara. Men det borde vara lugnt. Hoppas jag! :P

Förrgår bestod av grillning ute hos Ida och Emil, med Jakob och Marie också. Mkt trevligt. God mat och lite Uno-Spinn. NICE. :)

Igår var jag hos pappa och grillade. Han hade Monica på besök så det blev väl en massa göttigt o käka. =)
Senare på kvällen drog jag ut till Ida o Emil som var i sörbo och spelade lite kort.

När jag kom hem fick jag besök av viss Herre. Niceigt.

Vaknade för en timme sedan ungefär, panik leta kläder man kan ha på dop.... (för jag är ju så färgglad av mig... NOT) ;P Tror iaf jag har hittat ngt jag kan ha på mig nu. skönt!

Ska återgå till soffan en stund, sedan sminka mig.

Hoppas alla får en super mysig dag! :)

Inga kommentarer: