Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 09, 2009

Lördag och Date med Nina!

Träffat Nina, som jag inte sett på ÅR! kommer faktiskt inte ens ihåg hur många år sedan. säkert 3 åtminstone!
Var jätte trevligt. Blev kaffe, Glass och Fingers. Mums! :)

Mot kvällningen åkte jag ut till Sörbo, där vi spelade Finans och Kort. Drack kaffe o knaprade ngn riskaka som Jakob införskaffat. :P

Hahaa, gjorde en rolig grej idag! Det ringde på min dörr under dagen. I tron att det var Nina som ringde på så öppnade jag dörren o kläckte kommentaren "Ingen Reklam TACK" ;P
Utanför stod En dam och en Ung tjej från Jehovas Vittnen! Snacka om att jag höll på o garva ihjäl efteråt! :)
Det var iaf Emils systerdotter och en annan Dam som var ute och lämnade broschyrer. Dom måste tro att jag e galen. Jag Pratade på som tusan. haha :)
Dessutom så kom Simba o Mizuki ut i hallen med. Dom började busa med varandra samtidigt som dom slickade på varandra o hade sig. hahaah! ;P Inte bara gfalen kvinna i lägenheten dom ringer på, 2 Crazy Cat's med!

Nåja, nu blir det lite tv o pringles. :) Något sms då o då med (ja jag vet att kl snart e 24. Jag sms:ar ändå ;)

Hoppas alla har en fin lördag! KRAM på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du var nog den roligaste tjejen dom träffade på hela dagen iallafall ;)

Erika sa...

Det kan jag lätt tro på faktiskt. :) Glad att jag kan bringa glädje till ngn.

Jag tyckte det var hur roligt som helst själv så. :)

Fast jag brukar ifos alltid vara trevlig o glad när folk ringer på min dörr. Men det är inte ofta jag kläcker ur mig sådant där. :P