Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 13, 2009

snabbvisit? no SHIT!

Cheferna på jobbet har varit så stressade bara för att vi skulle få stor besök av nya Atlas Copco vd:n

Städa här-städa där-städa under-städa över!-städa i den där skrubben där ingen någonsin kommer titta!!!

TYP!!!

till vilken nytta eg? In ut sprut slut uingefär! Dom tittade på vår anläggning i typ 2 min sedan var dom puts väck igen! Och för det så har dom stressat upp oss jobbare till tusen!!!

GOD DAMNIT!!

Nåja, nu är den dagen över. Förhoppningsvis kan vi hålla det så rent o fint som det e nu. hehe

tror du på den själv? NÄE! haha. :)

Nåja. Dagen har iaf bestått av jobb 06-14. Åkte sedan förbi min kära mormor och tog en kopp kaffe (hon försökte få i mig en vecka gammal munk, men där sa jag bestämt tack, men NEJ tack. :P)

Efter besök hos mormodern drog jag till Fadern min. Där fick jag fiskpinnar o strips! Mums! MEd Remouladsås. *gaah* gott. ;P I brist på nyttigare lunch. Fick dock lida för det. Min mage började leva ett eget liv. Tror iofs Pappsen är den som lider mest nu. haha (gas chamber) ;P

Nu har jag kommit hem till min lugna lilla vrå. Har två katter som hälsar i dörren. Dom får mer mat och nytt vatten direkt, standard procedure varje dag jag kommr hem. Mina små älsklingar.
Skönt att ha dom "små" liven att komma hem till faktiskt. Känns inte riktigt så ensamt i denna stora lägenhet då! =)

Måste ta mig i kragen o ringa Fagersta hälsan för den delen. Inte gjort det än...

Nu blir det soffan iaf. Har varit riktigt slut i kroppen och knoppen några dagar nu så jag har bara orkat jobba och ligga där...
Imorgon blir det dock en långpromenad och sedan gymmet! Ska bli skönt!

Ser fram emot lördag! Då ska vi upp med gymmet till Böle och träffa "Böle strongteam" och leka!! (vissa kommer väl tävla sinsemellan men jag ska bara ha skoj. ;) http://www.bolestrongteam.se/

Men som sagt. soffa!! :)

Inga kommentarer: