Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 28, 2009

eehhehee

det som behövdes i föregående inlägg var INTE att Mr T gick hem utan att sömnen var välbehövlig... tror folk fattade ändå... ;P

Nu har jag jobbat iaf. Var förbi pappsen nu på kvällen o åt lite mat med honom. Alltid nice.

Innan jag åkte till honom så var jag förbi min bror och hans tjej som precis kommit hem från BB med Lilal Stefani. Sååå söt lite flikka. :) Han träffa mamma en sväng med. Alltid nice!
Träffar henne alldeles för sällan ju. *sakna sin mami* Hon fick se min bil med, hon tyckte den var fin... Hon sa att hon ville byta med mig.. Jag avstod. haha

Nu blir det lite tv iaf. KRAM på alla! :)

Inga kommentarer: