Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 08, 2009

Fredag!

Och jag har haft det riktigt bra idag.

Jobbat till 14, sedan direkt till pappa. fikade lite o så. Hem o vilade 2h varav en var sömn. ;P
Sedan begav jag mig o handlade lite katt mat o människomat. =P Kyckling pasta!

Efter mat begav jag mig ut till Sörbo där det serverades KAFFE och kortspel. Mkt nice as usual! :)

Åkte hem strax före 23. Tog en tur runt "stan" med bilen. Stötte på Mr T:s bror J! Han åkte med på en liten rundtur, sedan ställde vi oss utanför hans port o pratade typ en halvtimme minst! Jag gillar honom skarpt! Han är en skitbra kille! :)

Han skulle höra av sig imorgon. Kanske blir en kopp kaffe eller ngt. Tydligen skulle hans kompis J-Y komma till stan så får se om man kan hinna träffa honom med. Han verkar också så jävla bra! skulle vara roligt. Dom är skitsköna o umgås med. :)

Nu ska jag sätta mig o smaska på en godis eller tre! =)
Imorgon blir det Date med N också! Inte sett henne på ÅR o DAR! ska bli sjysst! Kaffe där med. ;P
Ska försöka hinna med gymmet före det dock... kl 11 öppnar dom. Blir suveränt!

Hoppas alla har haft en bra fredag. Det har iaf jag!

Puss på er!

Inga kommentarer: