Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 12, 2009

Day of the dead

Känns det som.

Har haft världens sämsta dag på länge....

Humöret har varit lågt, anläggningen på jobbet strular, "mini-cheferna" på jobbet stressar upp en så fruktansvärt...

Allmän låg dag... ska göra precis som igår. lägga mig i soffan o glo tv hela dagen....

Har dock haft en ljuspunkt och det var fikat på Vallonen med Ida för en liten stund sedan. Mysigt o sitta o snacka lite. Emil dök upp efter passet på gymmet. Nice o se honom med.

Hade en sådan låg dag att jag inte ens gick o snacka lite med riktar laget som var ute... Brukar alltid se till att få några ord med vännen Mr Z. Nåja, får ta igen det imorgon. Hoppas jag mår bra då.

Nu soffan o gosa med snissarna.

2 kommentarer:

Ida sa...

*kramas* nästa gång kan du få äta upp HELA negerbollen, om det känns bättre :D
Tack gumman för fikastunden. Behövdes verkligen tjejsnack :) Hur mys som helst. KRAMEN!

Anonym sa...

Jag såg redan när jag klev innanför dörrarna att det verkade vara en "bad mood" day, så jag bestämde mig för att inte störa från min kant. Mår du bättre imorrn kan vi prata lite då :)

Kram så länge.

//Z