Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 23, 2009

Yääääy!

Idag har det varit Pizza med Anna och en liten sväng på "marknaden".

Kvällens innehåll blev grogg o glatt humör hos Värme, vi var bara 7st men det var jätte trevligt! Vi har alla lika dålig humor tydligen! ;P När jag var hos Värme stötte jag på Mr T och Jouni på balkongen mitt emot. snackade lite o så´.
När värme o gänget drog mot Björn Rosenström, drog jag och Anna upp till Dickens, där spelade ngt Eddie Meduza tribute band... fy fan, bara kuk, runka, fitta, slicka o sådant hela kvällen... o Jag avskyr eg Eddie Meduza!

Vilken jäkla tur att sällskapet blev trevligt!

Såg mitt andra ögongodis där med! Men självklart e jag för feg för o säga ngt.. baah. ;P
Men eg tur. Han är lammkött. Har dålig erfarenhet från det. ;P

Träffade min brors barndomskompis där med! HerreGud han är ju VUXEN nu! (Men inte mkt längre än mig moahahaa) ;P Var jätte trevligt! Stod o pratade lite skit med honom vid några tillfällen!

Men kort o gott. En lyckad kväll. Sugen på sällskap just nu faktiskt. Men avstår faktiskt från det tror jag.
Jag får leva i celibat några veckor till (kanske)! :P

Oh Well. börjar frå träningsvärk i bröst o triceps nu. Skönt imorgon. haha
Ska nog lägga mig o tryna lite. MKT bra dag!

Imorgon skojsa med Ida! ROLIGT. :)

Inga kommentarer: