Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 20, 2009

ett lyckat citat från MOI runt 04 på morgonen

Den som inte sitter har ingen plats... Lyckat Erika tyckte Mr Z... hehe...

vad duktig jag var som uppfattade det. ;P

hmmm, dags att sova..

Lämna in bilen på Bilia kl 13 idag. *pust*
Får se hur DET går. ;)
Regnar det som det gör nu så tänker jag INTE promenera hem därifrån *vägra*

hmmm.... sova var det va??

Just ja... Upptäckte facebook på mobilen inatt... Inte för att jag tänker använda det nå mer, men det var ju kul o se hur d funkade... Nåja... SOVA!

4 kommentarer:

Ida sa...

Ja du kan ju inte promenera hem när du är gjord av socker. Du får inte försvinna! ;)
Får se om det blir fiskande i eftermiddag istället på gymet. Orkade inte ta oss iväg idag, sooooovaaaa är bra :)

Erika sa...

Nä jag menar det! Kommer ju smälta bort så söt som jag är! ;P

Fiskande låter bra. Jag kanske hänger på er då tom. Tänkte köra bröst o triceps idag. :)

Sova e jätte bra. vilket jag inte fått göra nu på morgonen då dom hamrar som tusan i lägenheten under sovrummet.... suuuck.

Anonym sa...

Du är min egen lilla Ghandi precis som jag sa. Jag förväntar mig from nu en konstant ström av förunderliga visdomsord :)

Erika sa...

You bet! Vänta bara tills nästa gång vi jobbar natt! Då ska du få höra på visdomsord! ;P