Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 14, 2009

Torsdag

Ett skift kvar sedan helg... denna efterlängtade, men ack så korta ledighet...

Jag behöver den så förbannat mkt just nu.

SOVA!!! iaf på söndag. :)

Vad händer för alla imorgon kväll? Ngt planerat?

Har suttit ute i Sörbo precis. druckit kaffe o fikat, ätit ärtsoppa, spelat kort. Mkt nice faktiskt.
Kom precis hem till mina kära snissar.
Täntke lägga mig i soffan o mysa med dom nu.

Skulle träffat Hanna idag, men stackarn hade sovit för dåligt inatt. hoppas hon får vila ut innan nattskiftet hennes.

Nu soffa. puss på er.

Inga kommentarer: