Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 07, 2009

Lögner

Du lovade att du aldrig skulle ljuga sådär för mig mer.
Du får en chans till att visa att det är sant.

Får jag reda på att du ljuger. Då är det kapat vid fotknölarna för min del.

Jag väntar bara på att du ska ta dig mod och göra det du har tänkt.

Puss och kram på DIG.

4 kommentarer:

Anna sa...

Nämen, va har hänt?

o btw, wtf? Har du inte länkat till moi? Jag har ju länkat till dej ju...inte okej!

;)

Erika sa...

Anna: Kan ta det imorgon på jobbet. snokare du vet. ;P

Men det är ingen "ny" händelse utan tidigare på året. :)

Vet du... Det ÄR INTE OKEJ!!! Jag har länkat till dig nu... *skäms lite mindre*

Ida sa...

Oh, berätta för Anna osså vill jag höra hennes kommentar på det hela. Rakare människa får man leta efter :P

Erika sa...

Ida: hehe jag vet. ;P Hon brukar berätta massa händelser för mig om vad som sker under helgerna i henns dokusåpa liv. :)