Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 15, 2009

You say you Love me.

Men var är beviset?

Ord är ingenting om man inte kan visa det. Sådeså!

Nu ska jag hem till mormor och äta mat! Hon hade tydligen fått jätte mkt över sedan Leif och Jenny var där. :)
Träffade Mormor och Jenny på stan nyss med lilla Ida-Cecilia i släptåg. Guuud vad söt lilla tjejjen ÄR! Hon har dom karaktäristiska och skit häftiga ögonbrynen som så många i min släkt har! (tyvärr inte jag dock ;)

Blir en tur till pappa sen. That's it for today, I guess!

Får se vad eftermiddagen har att erbjuda. Slocka tidigt på soffan kanske? ska ju ändå iväg med gymmet tidigt imorgon!

Hoppas alla har det bra!

Jag är glad att det är Fredag nu! Vila någon dag! SKÖNT!!

Känner mig inte alls lika nere som dom andra dagarna i veckan.. det är HÄRLIGT med helg!!

KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer: