Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 13, 2009

Känner mig som en bloggomaniac

Faktiskt. Jag vet inte vad det är med mig. Har ingen ro i kroppen. Trots att jag är helt slut!!
Stressad hjärna, med en kropp som e helt matt... ingen bra kombo!

Funderar på om jag valde rätt häromdagen. Innerst inne VET jag att det är rätt... Men tvivlet finns fortfarande kvar.

Nåja, det lär väl märkas inom relativt snar framtid hur det blir.
Men som sagt, jag är stressad! Vill ha svar nu!!
Och det gäller allt som händer för tillfället!


Jag önskar att anläggningen på jobbet funkar klockrent imorgon. Annars tar jag ledigt på fredag!
*hotar lastmonstret*
(Givetvis så är det bara ett hot, inte ett löfte. klart jag kommer jobba på fredag ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle nog vilja tillägga en sak som kanske kan hjälpa för stunden:

Tvivel är beviset på att du faktiskt tänkt igenom alternativen innnan du fattar dina beslut. Den dumme fattar beslut utan eftertanke och lider i regel alltid oavsett utgången.

Stay strong, kramar!

//Z

Louise sa...

Ja shit vad du bloggar! :D

Vad det än är så hoppas jag att allt funkar!!
*kram*

Erika sa...

Zwirre: jo fast man kan ju lida fast man tänkt igenom alternativen... Men jag har tänkt mig som så att --> lida <-- det är eg inget för mig. :P

Lojs: Det funkar absolut. En vin kväll vore najse med några tjejer. :)