Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 21, 2009

Torsdag

vaknade kl 16.30. Sovit hela förmiddagen och eftermiddagen utan avbrott!
Det behövdes då jag sov så dåligt igår.

Åkte ut till Vad och Sörbo, typ umgåtts med Ida hela dagen nästan.
Jätte skönt. Behövde lite lugn o ro kände jag.

Tröttnat på puttenutt o gullegull när det ändå inte är till ngn nytta.
Dessutom har jag tröttnat på att försöka kommunicera när jag inte får ngt gensvar.

Så nu ska jag helt enkelt låta bli!

Fokusera lite på annat! Jajjemensan!

kl är snart 12. jag är inte ett dugg trött... Funderar på en promenad i mörkret.. mkt avkopplande!

KRAM på er!

Inga kommentarer: