Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 06, 2009

Onsdag!

Idag har jag jobbat o slitit. Gick faktiskt helt OK på jobbet! Trots att vi arbetar mer än vi borde med tanke på SKITLÖNEN just nu!

Drog till gymmet, hade tänkt köra bröst och triceps men blev bara bröst.
Är trött i kroppen. Har nog varit lite för mkt ett tag nu. Men det är bara att ta nya tag!
Nästa vecka blir garanterat bättre när det gäller dessa övningar! :)

Pratade lite med Ulla och Jenny på Gymmet! Mkt trevligt! Me like them! :P
Känner mig hemma där! För fnågra år sedan skydde jag Arena som pesten! Men sedan Björn och Ulla (o vilka d nu är) tog över det så är det skitbra!! Dom är så härliga och öppna individer att man känner sig som hemma direkt!

Lämnade in bilen idag på Bilia, dom har fixat lite små grejer så jag hoppas att det inte ska vara några fel på min "svarta fara" när jag får hämta den imorgon! :)

Apropå ngt helt annat igen så ska jag med Pappa ner till kommunen imorgon efter jobbet. Prata lite om dom kan tänka sig sälja pappas hus. Till vilka kostnader mm... *vill ha* Inte så mkt att göra på det o det känns jävligt skönt o veta.

Nu ska jag iaf dra mig till sängen.

Funderar på att ringa Fagersta Hälsan imorgon så dom får göra en liten hälsokoll.
Tror att min trötthet beror mkt på stressen på jobbet, med löner, chefer som snackar skit om oss mm. Känns i skallen att man inte pallar mer därifrån snart...

Börjar jag få mina läskiga drömmar igen så ska jag garanterat göra ngt åt saken...

Nu sova som sagt.
Puss på er!

2 kommentarer:

lisa b sa...

hej gumman, forlat om jag ar korkad, men har du alltsa tankt kopa din pappas hus? eller ska han kopa sitt eget hus?

bara lite randomly nyfiken och uttrakad - sitetr och vantar pa att vara med pa annu ett spannande mote om mitt foretags framtid... yahoooo.

kram Lisa

Erika sa...

Jag funderar på att köpa "pappas hus", som han hyr av kommunen. :)

Han har ju bott där sedan det byggdes så det är ju "vårat".

Han har väl inte riktigt råd o bo kvar där med deras galna hyror. Men köper jag det blir det ju mkt billigare. :)

Ja just ja, har ni hört ngt om era jobb? *kramas*