Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 22, 2009

Gymmat

Kört bröst och triceps. Skönt.
Höjde lite på sned bänk. Sänkte lite på liggande triceps (sänkte inte vikt bara reps), men det var bara för att jag började göra den i kombination med smalbänk. Det tog som faaan alltså! Har jag inte träningsvärk imorgon då vet jag inte vad d e för fel på mig. ;P

Nu ska jag in o vaska kulorna lite... (eehm, tuttarna isf. Jag har faktiskt inga kulor eg... Barar roligt o säga... skriva.. ;)

Hoppas alla får en bra dag! Får se vad den här underbara mulna och gråa dagen har att erbjuda! Kanske en karusell!! :P

Inga kommentarer: