Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 05, 2009

Tänkte att ärlighet eg varar längst...

Men vem skall man eg vara ärlig emot.

Tänkte iaf säga att jag har umgåtts en del med Mr T ett tag nu... hur länge låter vi vara osagt...
Har dock försökt hålla det på en viss nivå. (inte så lätt alla ggr ;)

Jag försöker/försökte att inte hoppas på guld och gröna skogar för ngt sådant existerar inte.
Men om det du säger är sant, så får vi väl se om jag finns kvar här den dagen det sker...
Finns ju vissa åtgärder som är absolut nödvändiga om det någonsin skulle kunna ske.
Du vet vilka.

Till ngt helt annat så har jag umgåtts med Marie igår och idag. Jag har försökt rensa lite här hemma, så hon ställde sig o tog min disk medans jag plockade. Sötnöten. :)
Nu ska jag försöka få mig en dusch efter jobbet. Typ SVART runt anklarna. ;)

Pöss på er!

Inga kommentarer: