Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 05, 2009

Grattis i förskott Hanna!

För imorgon fyller du år! Blir fika uppe hos hennes mor imorgon kl 18. Blir perfekt faktiskt!

Hinner jag träffa Emma och den hon nu har med sig på Gymmet kl 15. Blir ett bröst och Triceps pass.

I söndags körde jag ju ben. För första gången på ett tag... Jag har knappt kunnat röra mig idag, Träningsvärken jag har är inte NÅDIG! haha jätte skönt! För jag har ju haft sådana problem att känna av ngt i benen!

Benpressen blev att ta lätt och gå riktigt djupt, lika så knäböj i smith maskinen. Gjorde en ny variant (för min egen del) och hade stången ovanför bröstet, under hakan ist för på rygg o axlar (iom att jag hade nackspärr i början på förra veckan ville jag inte utsätta den för just den sortens tyngd) funkade RIKTIGT BRA!
det tog som FAAN alltså...
När jag körde Bensparkarna (vilket var första övningen för dagen) så kände jag att jag tog i mer med höger ben. Men gör lite för ont i vänster ben ff för att det ska vara "behagligt" (hur nu det går till på ett gym) att göra den övningen... Kände efter allra allra första setet att jag skulle få träningsvärk... Var helt sluut redan då. ;P Men "pinade" mig igenom 40-50min till. :)
Nåja, det blir nog bättre med tiden! Huvudsaken var att jag faktiskt tog mig för att köra benpasset som jag gått o dragit på sedan jag gjorde illa mig!

Nu ska jag ringa Ida o kolla vad hon har för sig. Jag vill ha thé... det regnar massa ute. bläää...

4 kommentarer:

Anna sa...

Jadu, jag vet precis vad du menar med den där träningsvärken... Verkligen inte nådig! Vem kom på idén att man ska ha sex i en bastu?? Det är så varmt...Helt enkelt: INTE okej!!

XD

Erika sa...

Hahaha. Sex i en bastu kanske inte är det smartaste. Men vad ska man göra när lusten faller på. Man tager vad man haver! haha

lite okej?? ;P

Anna sa...

Okej då, med tanke på umgänget i bastun så va det fan heeeelt okej egentligen ;D

Erika sa...

hehee. Tänkte väl. ;P

eftersom du inte ångrar ngt så kan det ju inte ha varit så dumt. ;P