Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 26, 2009

Lite sömn och utbildning på det

Fick inte sova mkt inatt... Somnade kl 4 imorse.
Fick besök av Mr T. Blev att ligga o snacka ett bra tag. Kanske itne det bästa när man ska upp 7, men det gjorde inget. Höll mig något sånär pigg idag iaf!

Har haft utbildning på målningen idag. Först av Teamster på förmiddagen, sedan av Icoma på eftermiddagen. Det var faktiskt riktigt intressant. (höll på att somna under eftermiddags passet, men då blåste han i pipan o vi fick rast. Jag hinkade i mig kaffe, blötte ansiktet o vips var jag på topp igen!)

Nu på eftermiddagen hämtade jag Ida ute i Vad. Drog med henne o köpte kattsand, in på intersport en sväng. Sedan upp till pappa på kaffe. Efter det tog vi en liten bil åktur genom byn. Kollade på mysiga villor o sådant. MKT najs. :) Sedan bar det av till Marie på en kopp thé. MKT trevligt gumman! tack för det! :)

till slut körde jag hem Ida ut i skogen. Kollade lite internet sidor. (letade snygg tränings tröja)
Sedan bar det av hemåt. :)

Har gett mina snissar ett annat foder under några dagar då jag inte haft tid att köpa Royal Canin åt dom... Dom har verkligen inte tyckt om det andra fodret. ;P Nu när jag öppnade nya Royal Canin påsen flockades dom runt den! (2st flockades... jag vet... 2 är ingen flock...? ;))
Snacka om att vara finsmakare mina "små" hjärtan. :)

Nu ska jag äta lite macka sedan försöka sova. gymmet kl 9.30

puss på er! :)

Inga kommentarer: