Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 25, 2009

lite små funderingar...

Jag förstår inte att hon kan vara så blind?
Konstigt eg....

Jag har insett det sedan länge. Vad tänker jag inte skriva. Men hon verkar inte fatta?

ajaa, hon kommer må väldigt dåligt i längden.
Lika dåligt som jag mådde.

Det är ju eg ett spel alltihop. Du verkar tro att vi är "blåsta blondiner"?
Skulle inte tro det.

(inget illa menat till er som är blonda, syftade bara på det mkt kända uttrycket) :)


Som jag skrev i ett inlägg för ett tag tillbaka sen. Man kan inte äta kakan OCH spara den... så är det!

8 kommentarer:

Ida sa...

Haaallå... håret är inte allt faktiskt! :P

Erika sa...

Hehe, Men mkt! ;P

Ida sa...

Men men... blond + stora tuttar? Betyder det att jag är bimbo? Iofs.. med tanke på hur jag lyckades mixa ALLT rosa jag har i garderoben igår, mer eller mindre iaf, så kan man kanske kalla mig bimbo.

Kakor är gott förresten hehe :P

Anonym sa...

Kärleken kan ibland vara som ett par solbrillor med spegelglas på insidan : När man väl varit dum nog att ta på sig dem ser man inget annat än sitt eget förvridna anlete.

(Taget ur Zwirres encyclopedia of madness, chapter 2, vers 14.)

*krama på damen*

Erika sa...

Ida: du är ju svarthårig.... naturligt... ;P

Hehe, joo, lite bimbo var du nog igår. Fast jag trodde du hade gjort ett medvetet modeval där ett tag. ;P

Vill... Ha.... KAKAAAA!

Zwirre: Ja, jag antar att det är så. Jag har ju som sagt VARIT där jag med.

Kan inte du skriva upp din encyklopedi för mig? Skulle bra gärna vilja läsa den. ;P

*krama på vännen*

Anonym sa...

Erika my fair lady : Min Encyclopedia blir nog klar i sinom tid men inte publicerad inom min livstid. Jag planerar att den ska ges ut efter mitt lifetime span, dvs innan jag fyllt 40 :)

*Hold on 2 me bejb*

Erika sa...

Zwirre.... Meeenneh.... vill ju läsa den nu!

annars får du banne mig citera en massa ist! :)

Anonym sa...

Jag lovar att citera så mycket jag kan när jag hittar uttryck som passar, promise :)