Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 28, 2009

gristrött

vi somnade inte förrän 3 tror jag. vaknade till en stund efteråt av att katterna haft ner en ljuslykta på golvet. som såklart gick i tusen bitar... Aldrig får man ha ngt helt här hemma. BLÄÄ!

Fick iaf lite sömn efter det. Hade tänkt gå upp 9 men jag var alldeles för trött, så blev ligga kvar o ha d mys en timme till... Sedan spatserade Mr hemåt.
DET behövdes kan jag tala om! skulle faktiskt behöva en timme till nu. Men måste fixa käk till jobbet. blää...

Nåja, idag är det torsdag! När det här skiftet är över så har jag bara halva skiftgången kvar denna vecka! 32h!
Sedan är jag ledig 7dagar! SKÖÖNT! :)

Efter ledigheten är det bara 13 arbetsdagar kvar tills vi drar till Göteborg! NICE!

Nu ska jag iaf försöka piggna till lite. Tröööööött!

Puss på er

2 kommentarer:

Ida sa...

IIIIhihihihhihihihih! Så lite det lät med 13 dagar :D

Erika sa...

Jaaaa!!! NAJS!!! :)