Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 10, 2009

Känns helt oki för tillfället. =)

Har fått viss bekräftelse från en Mr, saker som han var tvungen att få sig att säga. Nu skall handlingarna bara överrensstämma med orden. :)

Händer det inte saker snart, så har jag bestämt mig för att börja träffa lite folk. Har vissa personer som jag kan tänka mig att träffa. Om inte annat för att skapa nya vänner :)

Snart är inte om 3 månader, inte om 2 månader.... Snarare så att det är inom en månad.
Jag tänker inte pausa mitt liv nå mer för ngt eller ngn.

I feel kinda good actually. =P

Nåja, nu sitter jag o äter lite. ska försöka ta mig till gymmet kl 15 när dom öppnar. Kan inte gå dit på tom mage, det är bara dumt!


För den delen så har jag drömt mardrömmar.... Dessa bestod utav Erika.... Joggandes.... Runt Eskiln....

Märk väl ERIKA!!!! JOGGANDES?!? Jag vaknade kallsvettig. mhmmm....

Har haft denna MARdröm återkommande... Jag inser att jag måste börja jogga.. Eller iaf komma igång med cardio träning... mhmm... läskigt men sant! Bara att ta itu med helvetet!! ;P
Om inte annat kanske jag kan få Mr att börja få med mig ut på jogging rundor. Vore inte otrevligt. Flåsa tillsammans. ;P

Eller om jag kanske skulle börja med att värma upp på löpbandet på gymmet... (då har man nära till en stol, vatten och återhämtning om man skulle få försig o tuppa av ;)

nåja, trycka i mig denna banan sedan röra mig till Arena... Jajjemen! cya! :)

3 kommentarer:

Linda sa...

Tycker inte riktigt om detta, gumman.... Du borde inte....... KRAM

Hemliig sa...

låter ju jätte bra gumman. lust med en fika någon dag?

Erika sa...

Linda: Jag borde inte vad?

Hemliig: KLART att jag vill! :) Jag jobbar fm nu i veckan, vilken dag som helst passar bra, bara det är efter 14. :)
Ska ni gymma ngn em? *kramas*