Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 13, 2009

Download

Känns trist att inte komma iväg dit i år. Men nästa eller näst nästa år då jävlar. :) Då SKA jag dit. Och Ida SKA MED! =P

Line-upen för i år är helst jävklar sjukt bra. fan fan fan!

Men är glad över att vi tar oss till MetalTown! Det kommer bli skitskoj! :)
Längtar redan!


Över till ngt helt annat så ska kommunen höra av sig till pappa under veckan om köp av hans hus. Får se vad dom vill ha för det.
Måste ju dessutom se hur mkt jag får ta i lån. Vill dock vänta tills jag har alla siffror så jag kan räkna lite på det själv.

Men hellre betala massa pengar till mig själv ist för o betala massa pengar för hyra i lägenhet...

Nu ska jag gråta lite mer till Greys Anatomy. *snyft* ;P

2 kommentarer:

Ida sa...

Mmm, vi SKA iväg :D
Hade lätt kunnat åka dit en gång per år :) LÄTT! :D
Synd att man är så jävla pank i år bara.

Erika sa...

Lätt Lätt lätt!!!! :P

jaa. pank suger :(