Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 29, 2009

Har fått en städerska!

Mr T Har lovat att tvätta mina fönster när jag slutat på söndag kväll. :P Han lovade mig det förra året efter att min mormor kläckt en dum kommentar. ;P
Bättre sent än aldrig, som man säger. (Jag e ju dum om jag tackar nej! har ju ändå 5 fönster! *harkel* ... Som inte blivit tvättade på 2 år snart) ;P

Nöjd är vad jag är! Imorgon ska Ida o grabbsen grilla ute i Vad. Får se om jag orkar ta mig ut dit efter jobbet.
Tror tyvärr inte det. 12h passen tar knäcken på en!

Nu har jag bara 24 arbetstimmar kvar, sedan LÅNGledighet!
ska bli så UNDERBART att få den nu igen! Efter flera månaders tråkande på dagtid. BLÄÄÄ!

Har varit glad hela dagen faktiskt. Förstår eg inte varför. :) Men som chefen sa, "då är det min tur o va sur o grinig idag då." Med ett snett leende. ;P
Inte för att jag är det speciellt ofta, men ändå. Alla har vi dåliga dagar!

Nu ska jag lägga mig i sängen o drömma om lastmonster och maskeringsflärpar.... Kanske lite om Profibus fel nod #7 eller #9... hmmm..... *gah* dumma jobbet! ;P

Puss på er! :)

Inga kommentarer: