Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 29, 2009

massage

Fick tag i min massör trots alls...
Var där i morse..... fy faaan vilken pärs..... helt stel halvaryggen ändåp upp i fästena i nacken.... jobbigt som fan..
Hon fick loss en hel del, men lite sätter sig ju igen mot kvällen. dvs nu.
Har huvudvärk från helvetet pga detta... Så en Ipren (eller två) och sängen är mitt nästa mål. Trots att kl bara är 19...

Tänker inte sitta här nå mer. En liten kort uppdatering bara. Funderar på o återkomma först när jag har positiva nyheter.... ;P

Den som lever får se. :)

Nu sängen som sagt. kram på er.

Inga kommentarer: