Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 05, 2009

FEST!

Igår! superkul! MKT trevliga människor. oooh yeah! :P

mkt foton tagna. Tyvärr. Mega ångest... ajjaa..... inget mer sagt om det.......

fan....

festen var superkul iaf!

nu ska jag snart ner till gymmet.... Trots att jag Gjorde illa benet som fan igår... Halta Lotta även kallad av Ida.... TAck gumman.. :)

Men det hindrar mig ju inte från att köra en omgång bröst och triceps. :P blir nog najse det. :)

Nu ska jag återgå till TV:n innan dags för gymmet...

5 kommentarer:

Ida sa...

Nemas problemas gums ;)

O ångesten över bilder gör kanske att man vill jobba lite hårdare? Brukar mina ångest-bilder göra iaf :P

Anna sa...

Man har inte riktig ångest dan efter om det inte är folk som ringer o säjer upp bekantskapen med en! Så du kan va lugn... Haha ^^

Erika sa...

Ida: ibland iaf. måste ta tummen ur o rensa kylskåpet så jag kan frosta av frys helvetet.... har ju inge mat hemma så kan inte göra i ordning ngt. ;)

Anna: Daaah... hahaha. Det är fan illa! ;P

Ida sa...

*minns faktiskt några samtal efter fyllan där man har haft en vän eller 3 färre... hmm...."

Erika: Jaaaa slöhög! Sätt fart nu dådå :P

Erika sa...

Jag är fan lat..... ;P