Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 22, 2009

onsdag

och två skift kvar på jobbet.... pust. =P Men det ska nog gå bra. :)

Igår slocknade jag 21. hehe det var skapligt jävla tidigt. Men det var välbehövligt. :)
Skulle ju ändå upp 05.
Vaknade bara av ett sms vid 22 och sedan tittade jag upp på mina snissar i sängen vid 03. :)

Dagen har bestått av lite jobb, en tur till Svanå (utanför Västerås), en tur till pappsen och en sväng förbi Servus.

En av mina äldsta och bästa vänner bor i Svanå, så vi var dit och tittade på hennes lilla bäbis flicka Sol som kom den 19:e. Så söööt. plus en riktig sömntuta. :)
Var mkt trevligt. Har ju inte träffat Lone sedan Louise och Adam hade sin lilla fest i höstas... SKIT länge sedan! Trots att vi bor så när varandra! SKAMLIGT! =)

Nåja, nu ska jag kika lite på tv... sedan blir det sängen tidigt igen. Skönt!!
Börjar bli trött som tusan faktiskt.... borde eg lägga mig nu men vill se Grays. :P

Promenad ngn dag någon??? =P

Inga kommentarer: