Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 27, 2009

Bandit kryssning avklarad!

Och jag ligger hemma med Mensmage! (ni som tycker att det är osmakligt får stå ut)
Illamående och får inte behålla ngt i magen....

Riktigt illa faktiskt.. :P

Kryssningen var riktigt skoj. synd bara att min mage pajade på söndagen.

Har ätit riktigt dåligt hela helgen pga tappad matlust o nu så kan jag inte äta för jag mår illa av allt...
BLÄÄ...

Igår kom iaf en Herre över hit o gjorde lite köttbullar o makaroner åt mig. Tack så jätte mkt!
Fick inte i mig så mkt, men det var ju värt ett försök iaf...

Idag blir jag liggandes i soffan hela dagen. INGE jobb för min del...
tycärr går en semester dag på det. Men på jobbet kan jag inte vara i detta skicket.

Nu ska jag kika vidare på lite bloggar sedan bädda ner mig igen. får se om den där Herrn ska fixa lite shoppande åt mig. Vore bra... Nyponsoppa!!!! *MUMS*

2 kommentarer:

Louise sa...

Åh, va skönt att bli ompysslad när man mår käst! Hoppas du mår bättre snart vännen!
*kramar*

Erika sa...

Mmmm, verkligen!
Hoppas jag med. Men det lär nog inte dröja. Hoppas jag! :)
Ta hand om dig sötnos. *kramas*