Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 18, 2009

Lördag

Umgås med IDA! naajse. :)

ätit skräp, druckit kaffe hos pappsen.

Var förbi en kompis... när vi kom in där kände stämningen inte direkt välkomnande... (måste bara påpeka att kompisen ifråga INTE var där då, utan några andra.)

Kändes som att vi brutit oss in på privat mark.... Men men...

Då börjar man undra vad som eg sagts om oss.

Nåja, bara ngt man kan spekulera i....

Men ska det vara sådan stämning när man kommer förbi och säger hej, så är dom inte direkt dom första att prioritera om jag någonsin ska ha hem folk hit till mig igen.... Förutom du ---> "kompisen" <--- såklart. :) Har ju känt dig ett tag så du är alltid välkommen till mig,

Ni får gärna motbevisa OSS om vi har fel... Men jag och Ida har alltid haf lätt för att känna av "andan" i ett sällskap!

Nu Guitar Hero och sedan ut till vad o Monopola lite. :)

1 kommentar:

Mariesan sa...

plHmmm mej chockad. Jag har missat något-skriver till tant på msn-