Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 11, 2009

OFF

För tillfället. Har en dator som är under operation LAGAS! :)

Har hunnit med en del i veckan dock. Fika med folk, festade i onsdags. Grillade o badade tunna igår.

Idag har jag varit ute i Sörbo o ätit påskmiddag. SÅ mysigt :)
Me Like them ALOT! :)

Nu sitter jag hos Ida och Emil o updaterar mig lite...

Ska väl gå o kika film med dom!

kram på er alla...

3 kommentarer:

Anna sa...

Men alltså, har inte du en laptop också? Eller är jag helt ute o cyklar nu.. ^^

Louise sa...

e din datta fortfarande på lagning? Länge sen du skrev ju. Hoppas allt e bra med dig! *kramar*

Erika sa...

Anna: Men den e också cepe... måste formatera den med... :(

Louise: Ja den ligger o väntar på att kollas upp hos Ida och Emil. :P
ska låna en av pappa nu. får se om jag får igång den ikväll. :)