Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 19, 2009

näe

mår verkligen inte topp... men men... fan....

Måste försöka må bättre tills helgen... Bandit kryssning nästa.
känns som att det inte kommer bli så nyktert då. + att jag måste dela hytt med ngn kille jag eg inte känner...

känns mest bara drygt..... Inte det jag behöver just nu känns det som... Men förhoppningsvis ändras det till slutet av veckan.

Har bara en deppo dag...

Ska leta efter min Sweeney Todd nu o friska upp humöret lite... Alltid trevligt o se folk göra paj av människokött. =D *blä* Men då känns det iaf som att man har ett rätt bra liv iaf. ;P
Slippa styckning is the shit! :)

Om någon känner för att underhålla mig skrik gärna till...

BTW. Ett grattis till Lone och Martin som fick en liten tös inatt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad det än är min kära vän, så hoppas jag att det passerar innan veckoslutet. Jag är själv i totalt neutral mode för tillfället, och det är skapligt irriterande. Vi får kicka igång varann så gott vi kan, för i slutet av veckan är det bara leenden som gäller, eller hur?

*kramar om så länge*

//Z

Erika sa...

Helt klart vännen! mot vewckoslutet ska vi skina som två små solar båda två! annars får vi smisk! (men vänta.... då skiner vi ju iofs ÄNNU MER? ;)

Hoppas du piggar på dig iaf! *kramas*

Anonym sa...

Jajjemänsan, 2 flugor i en smäll :) Röda rumpor och stora leenden går hand i fot heter det väl? Vi löser det där ska du se, eller hur? :)

*kramas*

Erika sa...

hahaha :) Låter riktigt bra det!

*kraaamas*