Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 03, 2009

Äntligen ledig!

Om så bara över helgen! Måste få vila iaf! kvällen blir vldigt lugnt faktiskt...
Lite trist men måste väl slappa ngn gång. ;) Eller hur Anna? :)

Har varit på föreläsning på jobbet idag. höll seriöst på att somna under första halvan... Men under andra halvan piggnade jag till lite. :)
Lite halvsvårt att förstå hans "powerpointande" när dessutom hela föreläsningen var på "kentucky Amerikanska" ;P

Nåja, nu är det iaf ledig. Jag har hunnit med en sväng förbi Louise, prata en sväng med pappa. Nu ska jag bara gå o döööö..... :P hehe eller slockna i min soffa en sväng. :)

Är dock riktigt vrålhungrig... Men har sådan där bestluts ångest om jag ska orka ta mig iväg o handla eller bara ligga här o äta nudlar o smörgås ikväll....

urk... inte nå motiverad ALLS!

Nåja, Imorgon är det fest o då jäklar blir det skojsigt!!! Dresscode är NAKET enligt Lena. :P
hahaha Får se hur många som kommer nakna... skulle tippa på INGEN! :P

Nu håller jag dock på att få halsbränna så nu blir det ngt i magen.

pusso kram på er!

4 kommentarer:

Mariesan sa...

Festa så jävla hårt att ni stör mamma och pappa:P

Erika sa...

Det kan du ge dig FAAAN på! ;P

Anna sa...

The birthsuit is the BEST suit!! ;D

Erika sa...

Anna: Hell yeeeaaaah! Birthsuit at work! E du på?! ;P

GO FOR IT!