Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 19, 2009

så seg

helt slut faktiskt....

Har varit till pappsen en sväng idag. Sedan en sväng ut till Sörbo, druckit kaffe och spelat kort. :)

Har faktiskt lagat lite o äta.... korv o makaroner.... Lyx middag.

Skulle dragit till gymmet, men jag känner mig inte på topp...

Känns som att alla är lite Off idag faktiskt..

Speciellt jag. Var på väg att bli på snäs humör tidigare. Motverkade det med ännu mer kaffe och försök att liva upp mig själv....
Hur man gör det? Man går runt o sjunger. ;P

Nu ska jag titta på One Tree Hill.... Softa... skönt.

Inga kommentarer: