Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 28, 2009

ont i nacken

Måste ha dragit till min kota som ligger fel i nacken... gör så förbannat ont.. :(
Kan knappt röra på huvudet... Varje gång jag har suttit ner och ska resa mig för o gå så dunkar hela huvudet för varje steg jag tar.... Läskigt som fan.... :(

Ska ringa Fagersta hälsan imorgon... Fick inte tag i ngn massör.... suck... hade verkligen behövts nu...
Men hoppas på att 2 ipren ska släppa det onda lite....

hoppas jag kan sova inatt...

Drog iaf hem från jobbet. har stått i drag halva dagen och lyft massa kronor mm. Skit drygt. till slut fick jag nog och stängde alla portar jag såg!

nu ska jag iaf lägga mig i sängen...

kram på er alla....

1 kommentar:

Ida sa...

Hoppas vetekudden hjälper lite iaf :)
Krya på dig gums så hörs vi imorrn. Vill inte riskera att störa dig ifall du skulle somna.
Pöööösss!