Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 18, 2009

Äntligen

en liten updatering.

Har lånat en dator av pappsen tills vidare.
Fick igång nätet alldeles nyss! vilket innebär att jag precis har fixat min deklaration! ÄNTLIGEN!
Pengar före midsommar!!! WOHOO! :P

Har inte så mkt att skriva eg. Umgås med vänner, jobbar, festat lite, ätit taco buffé på Dickens! muchio najs!

Får se vad som sker ikväll. El Stefano får allt vakna till nu o slå sig en liten signal till mig. :)

Nåja, ska försöka leta rätt på alla bloggar som jag brukar läsa... Har sparat länkar på mitt usb minne... Som jag lagt på ett bra ställe... Ett ställe som jag absolut skulle komma ihåg. :P

Nåja, det löser sig! Hoppas allt har det fint. KRAAAM

2 kommentarer:

Ida sa...

Har du kollat byrån i hallen? ;)

Erika sa...

eeeh.... näe. inte direkt letat alls än ;P