Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 02, 2009

jobb, jobb, jobb och deklaration! :)

Var på jobbet 09.40 imorse. Åkte därifrån 22.00 nu på kvällen... Behöver jag säga mer?? Det blev övertid! Dallas ville ha några som körde Lilla Målningen eftersom det är sådan kö i den. Vilket innebar att Anna och jag stannade kvar 4h extra. välbehövliga timmar! Hoppas vi får göra likadant imorgon!

När jag kom hem idag så visade det sig att min deklaration kommit! JIPPIE! Får över 20 000! (hur mkt över tänker jag inte skriva ;) Välbehövliga cash iaf. T'änk om jag skulle bli varslad i höst. Då kan dom pengarna garanterat komma att behövas! (Blir iaf lite lyx som metaltown och Bandit kryssningen. Ska försöka få med ngn till Arvika över Lördagen med :)

Nu ska jag dra mig till sängen o mysa med snissarna. Dom har varit utan mig Heeela dagen dom små stackarna. :( Blir nog tyvärr så imorgon med! :/
På Fredag hoppas jag att vi kan få börja lite tidigare. Så man kan sluta ngn timme tidigare.
Men ska iväg på en kurs kl 13, så tidigast 16 kan jag nog sluta... Hoppas det blir däromkring iaf. :)

Nu börjar jag se suddigt så det är nog dags för sängen DIREKT. :)

Puss

2 kommentarer:

Ida sa...

Du vet när man börjar se suddigt då har man nog gått över gränsen för läääänge sedan :P

Erika sa...

hehe jooo. Men för mig brukar det gå fort den dr sista biten innan suddigt seende. ;P